Świadoma komunikacja

Chcesz zmotywować pracownika, powiedziałeś za dużo, czym de facto osłabiłeś jego motywację?

W trakcie negocjacji poczułeś się zestresowany, bo miałeś dobre intencje, a rozmowa powoli zmieniała się w bitwę i w konsekwencji przegrani byli po obu stronach?

Nie wiesz ja wesprzeć drugą osobę?

Miałeś kłopot ze zwróceniem komuś uwagi na niewłaściwe zachowanie i brak działania.

Jeśli:

  • masz dość pracowników przychodzących do ciebie byś rozwiązał problemy jakie napotykają – chcesz by byli bardziej samodzielni?
  • zwierzchnik obarcza cię nadmierną lub niedostateczną odpowiedzialnością i chcesz to zmienić?
  • lubisz wspierać swoich podwładnych i chcesz lepiej i skuteczniej to robić?
  • nie zawsze umiesz wskazać, kto jest właścicielem problemu?
  • widzisz, że nie każdy wierzy, że obie strony mogą wygrać
  • chcesz mieć wpływ na swoje relacje

Co możesz zyskać?

  • sposoby porozumienia
  • błyskawiczne rozpoznanie, kto ma problem?
  • poznasz reakcje, które przeszkadzają w porozumieniu
  • rodzaje pytań zamknięte i otwarte
  • umiejętność świadomego słuchania
  • jak komunikować swoja potrzebę bez agresji
  • metodę dwóch kroków
  • umiejętność uzgadniania planu problemu
  • zmianę w grupie w której aktualnie pracujesz
  • dowiesz ja wpływać na innych
  • jak rozwiązywać swoje problemy
  • nawiążesz bliższe relacje ze współpracownikami i bliższymi
  • zdobędziesz szansę na decydowanie o swoich emocjach
  • zdobędziesz umiejętności do świadomej komunikacji
  • rozpoznasz schematy swojego myślenia
  • poznasz kanały jakie wykorzystujesz w porozumiewaniu się

To niebagatelna wiedza pozwoli ci zmienić swoje miejsce pracy, zmienić swoje podejście do komunikacji.

Zmienić swoje przekonania na temat czegoś tak naturalnego jak komunikacja, podjąć świadomą decyzję o relacjach ze swoimi bliskimi i pracownikami, kooperantami, klientami.

Zmieni się twoje podejście do relacji, masz szansę nauczyć się świadomie budować , zamiast polegać na zastanych przekonaniach i wzorcach. 

Zmiana jest możliwa.