Transforming Communication™ dla Praktyków NLP 07.02.2025 – 09.02.2025
Spis treści
- 1 Kurs komunikacji i nawigacji w świecie
- 2 w biznesie i rodzinie
- 3 3 dni
- 3.0.1 Trening Transforming Communication™ dla praktyków NLP
- 3.0.2 Międzynarodowa CERTYFIKACJA
- 3.0.3 Wysoka jakość
- 3.0.3.1 Kłótnie wywołują szkody w biznesie, zwalniają, jeśli nie uniemożliwiają zarabianie pieniędzy, są zródłem największych kosztów, rotacji wśród pracowników, braku współpracy, zatrzymują procesy realizacji zadań, uniemożliwiają wyznaczanie celów i ich realizację i wiele wiele innych.
- 3.0.3.2 Czasami to sprawa odkrycia, kto ma problem i dla kogo szukamy rozwiązania. Proste? Tak i nie koniecznie. Okazuje się, że samo ustalenie kto ma problem, może być wyzwaniem.
- 3.0.3.3 Ten trening różni się tym od innych, ponieważ przetestujesz na kursie sytuacje i znajdziesz rozwiązania i będziesz mógł/a to zastosować w praktyce po kursie. To nie jest naukowy trening, nie zestaw rad, i teorii, z tego treningu wyjdziesz z umiejętnościami.
- 4 To można to zmienić
Kurs komunikacji i nawigacji w świecie
w biznesie i rodzinie
3 dni
Trening Transforming Communication™ dla praktyków NLP
Międzynarodowa CERTYFIKACJA
Wysoka jakość
Kłótnie wywołują szkody w biznesie, zwalniają, jeśli nie uniemożliwiają zarabianie pieniędzy, są zródłem największych kosztów, rotacji wśród pracowników, braku współpracy, zatrzymują procesy realizacji zadań, uniemożliwiają wyznaczanie celów i ich realizację i wiele wiele innych.
Czasami to sprawa odkrycia, kto ma problem i dla kogo szukamy rozwiązania. Proste? Tak i nie koniecznie. Okazuje się, że samo ustalenie kto ma problem, może być wyzwaniem.
Ten trening różni się tym od innych, ponieważ przetestujesz na kursie sytuacje i znajdziesz rozwiązania i będziesz mógł/a to zastosować w praktyce po kursie. To nie jest naukowy trening, nie zestaw rad, i teorii, z tego treningu wyjdziesz z umiejętnościami.
A więc:
- Masz już dość dokuczania przez dzieci?
- Radzenia sobie z ich dziwacznymi zachowaniami?
- Kłótni z twoim współmałżonkiem?
- Walki ze współpracownikami?
- Poczucia bycia niezrozumianym
- Poczucia, że nic nie dociera do drugiej strony?
- Twoi najbliżsi “nie słyszą” o co ci chodzi?
Niezależnie od tego, czy chodzi o dzieci, współmałżonka, byłego partnera, szefa, współpracowników, pracowników, sąsiadów, teściów, często kłótnie krążą w kółko i nigdy nie zostają rozwiązane. I to frustrujące jak cholera, prawda?
Dlaczego to się dzieje?
Dlaczego ludzie, których kochamy i / lub pracujemy są takimi szaleńcami i są tacy nierozsądni?
I dlaczego naczynia są zawsze nieposprzątane? O MÓJ BOŻE?
Istnieją dwa główne powody:
- Słowa są “śliskie”
- Twój mózg jest podłączony do obrony za wszelką cenę
Słowa są “śliskie” – ich znaczenie gubi się w tłumaczeniu. Słowa są kodem, a ludzie muszą dekodować Twój kod. Mając swoje uszy i swoje mózgi i swoje doświadczenia.
Nasze mózgi mają na celu obronę przed tygrysami wylatującymi z lasu, lub zombie próbującymi uderzać w nasze drzwi frontowe, lub ludźmi próbującymi zmienić to, kim jesteśmy.
Nawet najlepsze umiejętności rozwiązywania konfliktów na świecie nie zadziałają, gdy twoje serce będzie WALIŁO, a mózg będzie walczył o przetrwanie, ciało migdałowate będzie odpalone przez emocje (amygdala). Musisz nauczyć się WYŁĄCZYĆ ten przycisk i włączyć inny. MUSISZ uzyskać obniżony puls!
Jaka i gdzie jest różnica?
Szczęśliwe pary słuchają najgłębszych marzeń i życzeń swoich partnerów. Znają marzenia i cele swoich partnerów. W rezultacie wiedzą, że to pogłębia więź i szukają rezultatu, w którym mogą oboje wygrać.
Nieszczęśliwe pary doświadczają walki jako zdarzenia traumatycznego emocjonalnie. Z czasem przestają narzekać lub wyrażać swoje życzenia i cele. To po prostu wydaje się zbyt trudne. Czują się, jakby tam była ściana między Wami i się zamykają.
Jeśli w grę wchodzą dzieci, to są one najbystrzejszymi obserwatorami i uczą się od ciebie, świadomie i nieświadomie. Uczą się także, jak to jest wygrywać i przegrywać. Czy chciałbyś, aby wiedzieli, jakie są rozwiązania wygrana- wygrana? Win – Win?
- A co, jeśli możesz nauczyć się procesu, aby upewnić się, że będzie się to działo CZĘŚCIEJ ?
- Co osobiście zyskałbyś, wiedząc, jak będziesz spędzać czas na win- win w domu i w pracy?
- Czy to byłoby warte 22 godzin twojego czasu?
Wierzę, że te umiejętności mają większy wpływ, w XXI w i, że komunikacja jest ważniejsza, niż jakakolwiek inna umiejętność.
A po ukończeniu kursu jestem pewna, że się ze mną zgodzisz.
Zajrzyj do komentarzy w zakładce Renoma, aby zobaczyć, co inni powiedzieli o kursie.
I pamiętaj jeśli:
- masz konflikty w pracy?
- zespół się rozpada?
- pracownicy nie realizują zleconych zadań?
- nie można zmobilizować zespołu?
- kłótnie utrudniają ci codzienne życie?
- tracisz kontakt z nastolatkiem?
- dziecko cię nie słucha?
- kłócisz się o to, co kto powiedział i jak?
- tracisz pieniądze przez kłótnie i niesnaski?
To można to zmienić
Komunikacji można się nauczyć, jak pisania, to nie jest dar, który ktoś posiada, a ktoś inny nie, to jest umiejetność i kompetencja do nauczenia się, jeśli spotkałeś kogoś z kim się świetnie rozmawia i masz o nim zdanie, ze świetnie się komunikuje, To prawdopodobnie poszedł na kurs i się TEGO nauczył, nie urodził się z tym, TEGo ludzie się uczą !
To, że jesz, nie oznacza, że jesteś świetnym kucharzem, to że mówisz, nie oznacza, że jesteś mówcą.
Tych umiejętności ludzie się uczą, to jest jak przepis na dobre ciasto, a nie na jakiekolwiek, wrzucenie składników które wydaja się, że są w cieście i potem czekanie na to co wyjdzie? Loteria ?
Albo w kółko powtarzanie czynności, rozmów i liczenie, że druga strona Wreszcie zrozumie :-). Jeśli do tej pory “nie zrozumiała” to, to co robisz NIE działa, musisz zmienić sposób, musisz znaleźć w przepisach instrukcję, JAK? Czyli zmienić podejście, znaleźć inny sposób.
To szkolenie uczy jak skutecznie się porozumieć, instrukcja, który działa, a nie powtarzać nie działający schemat. To tak jakbyś starał się wkręcić śrubę w wyrobiony gwint? Robiłbyś to ? , Czy znalazł sposób na rozwiązanie i zmienił sposób działania? Zmieniłabyś.
Komunikacja to umiejętność jakiej ludzie się uczą, jeśli chcą porozumiewać się skutecznie, a nie kręcić się w kółko i wpadać w ciągłą frustrację i poczucie przebywania z “wariatami”, który ich nie rozumieją, albo poczucie bycia jedynym “normalnym”
Zapraszamy na szkolenie umiejętności,
które uczymy na całym świecie
Co na kursie?
- nauczysz się wzbudzania sympatii, która sprzyja budowaniu głębszych relacji oraz wsparcia
- nauczysz się budować przychylność dla działań i nastawienia ludzi z którymi współpracujesz
- pokażemy ci jak wygaszać spory i rozwiązywać sytuacje konfliktowe
- pokażmy, jakie występują problemy z zadaniami i jakie są zadania dotyczące wykonania i rozwiązania problemu
- nauczysz jak rozpoznać sytuacje konfliktowe
- zobaczysz jasno, jakie kompetencje są ci potrzebne
- poczujesz swoją rolę w różnych sytuacjach
Na tych warsztatach:
- rozpoznasz 4 grupy sytuacji problemowych i zobaczysz jakie narzędzia komunikacyjne wykorzystuje się w każdej z nich
- nauczysz się jak rozpoznawać konflikty wartości, potrzeb i poznasz jak rozwiązywać
- poznasz techniki techniki sprawiedliwości / konfliktów w organizacji, bez stosowania gróźb lub kar
- poznasz technikę win – win
- pokażemy ci w jaki sposób można rozwiązać najbardziej palące różnice zdań
- zobaczyć dlaczego nie czułeś się zrozumiany do teraz
- nikt cię nie słucha? Zobaczysz dlaczego i nauczysz się to zmienić
- masz wrażenie , że mówisz do kogoś jak do ściany?
Dla kogo jest warsztat?
- osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych specyfiki pracy
- osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacji w znajdywaniu rozwiązań, nastawionych na współpracę oraz generowanie obopólnych korzyści
cena : 3.700 zł
cena nie zawiera VAT
Gdzie – online/zoom
Kurs zakończony międzynarodowy certyfikatem
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem komentarza przez formularz zostawienia komentarza. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia komentarza. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Administratorem danych jest Kamilla Motacki. Dane wpisane w formularzu komentarzowym będą przetwarzane w celu przetworzenia komentarza zgodnie z polityką prywatności.