Kurs Transforming Communication™
Zakończony międzynarodowym certyfikatem
Co na zajęciach:
- nauczysz się umiejętności wzbudzania sympatii, która sprzyja budowaniu głębszych relacji oraz szybkiego i skutecznego rozwiązywania konfliktów
- nauczysz się budowania przychylnego nastawienia do ludzi oraz umiejętności budowania zaangażowania dla wspólnie realizowanego zadania
- pokażemy ci jak wygaszać spory i sytuacje konfliktowe
- uczymy i pokażemy, jak budować zachowania prowadzące do ugody i nastawione na rozwiązania
- nauczysz się, jak rozpoznać 4 sytuacje komunikacyjne
- zobaczysz jasno, jakie kompetencje są ci potrzebne
- poczujesz pewność w rozmowach, które do tej pory sprawiały ci trudność
- będzie miał/a szansę nauczyć się jak zachować spokój, jeśli ci go brakowało
Na tych warsztatach:
- rozpoznasz 4 grupy sytuacji problemowych i zobaczysz, jakie stosować narzędzia komunikacyjne w każdej z nich
- nauczysz się jak rozpoznawać konflikty wartości, potrzeb i poznasz jak je rozwiązywać
- wyniesiesz na wyższy poziom umiejętności bycia w kontakcie ze sobą i z ludźmi, a także zdolności utrzymywania i budowania długotrwałych relacji, zrozumienia i zaakceptowania odmienności
- poznasz techniki rozwiązywania problemów oraz konfliktów w organizacjach, z klientami, z partnerami w dyskusji – bez stosowania gróźb lub kar lecz z efektem wygrana-wygrana
- zobaczysz narzędzia do budowania harmonii i współpracy z partnerami
DLA KOGO JEST TEN TRENING?
- dla osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych specyfiki pracy
- dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacji w znajdywaniu rozwiązań nastawionych na współpracę oraz generowanie obopólnych korzyści
- dla osób, które miewają konflikty i chcą radzić sobie z nimi skuteczniej
- dla partnerów biznesowych, którzy mierzą się z nową rolą zawodową, gdzie komunikacja jest kluczową umiejętnością w zmienionej rzeczywistości biznesowej
- dla nauczycieli, którzy chcą lepiej motywować swoich uczniów
- dla coachów, którzy chcą być bardziej skuteczni w swojej pracy
- dla mediatorów, sędziów, adwokatów, radców prawnych
- dla psychologów, terapeutów
- dla całego personelu medycznego
- dla urzędników
- dla duchownych
Jak zbudowany warsztat?
Transforming communication to warsztat zbudowany na bazie: modelu dr Thomasa Gordona, twórcy komunikacji dla rodziców i liderów (PET – Parents Effective Communication i LET – Leaders Effective Communication), komunikacji zorientowanej na rozwiązania (Solution Focused Communication) oraz technik komunikacyjnych NLP.
Kurs efektywnej komunikacji interpersonalnej został ułożony według formuły – „od szczegółu do ogółu”. Na początku uczestnicy uczą się pojedynczych narzędzi, które mają wspomóc ich w rozwijaniu umiejętności współpracy i kreowania rozwiązań. W dalszej części szkolenia poznają, jak te narzędzia wykorzystać strategicznie, w zależności od sytuacji oraz typu osoby.
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej ułożone jest w ciągu logicznym: od rozwijania umiejętności (ćwiczenie zachowań) do kształtowania postawy (współpraca). Taki rytm jest naturalnym procesem rozwoju człowieka i budzi najmniej frustracji w procesie nauczania.
Jakość i zasięg
Trening Transforming Communication™ jest uczony na całym świecie począwszy od Nowej Zelandii poprzez Japonię, Niemcy, Meksyk, USA, Sarajewo, Bośnię, Hercegowinę, Czeczenię, Finlandię, Samoa i Egipt
Uczy jak przeprowadzać ten trening na świecie w treningach międzynarodowych, które niesamowicie wzbogacają i poszerzają percepcje. Kamilla Motacki uczestniczyła w treningu trenerskim w Kairze (Egipt). Od 2014 pod wrażeniem tego treningu, jego wpływu i możliwości dokonania zmiany w komunikacji za jego pomocą.
Więcej o trenerze komunikacji
Kamilla Motacki jest Coach Master, czyli trenerem komunikacji ICI International Association of Coaching Institutes (najwyższy stopień w organizacji), Fellow Member Trainer IANLP International Association for Neuro-Linguistic Programming (najwyższy stopień w organizacji) oraz Master Trenerem IN NLP International Association of NLP Institutes (najwyższy stopień w organizacji), jest trenerem rozwoju osobistego, coachem, członkiem Rady Ekspertów „Biznesu na fali”, współpracuje z firmą Workplaces Options® z Wielkiej Brytanii, prowadzącej program wsparcia dla pracowników na całym świecie.
Kształciła się w Polsce i na świecie. Doświadczony trener komunikacji i człowiek, o bardzo bogatych kompetencjach, szczególnie wrażliwy, wsłuchujący się w człowieka i rytm świata. Widzi świat jako globalny system wpływających na siebie działań, energii, intencji i zachowań. Otwarta, skupiona, wsłuchana, uważna. Człowiek o otwartym sercu. Wierzy w zmianę, wierzy w człowieka i jego humanizm, tworzy świat w którym chce żyć, w którym żyje się lepiej. Wspiera ludzi w rozwoju.
Nie akceptuje kłamstwa, braku uczciwości i manipulacji.
Zmienia ludzi i rzeczywistość
Kurs komunikacji interpersonalnej - korzyści
Komunikacja interpersonalna to kurs, który pozwala udoskonalić umiejętność słuchania. To dzięki niej możemy lepiej rozumieć intencje rozmówcy. Sprzyja to budowaniu głębszych i wartościowych relacji osobistych i zawodowych. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej nie jest zwykłą rozmową coachingową, ale sposobem na poznanie narzędzi do klarownego wyrażania swoich myśli, uczuć i potrzeb. Służą one budowaniu asertywności, czyli pewności siebie w wyrażaniu poglądów, wymagań i oczekiwań.
Transforming Communication obejmuje również komunikację niewerbalną. Kurs uczy prawidłowej interpretacji gestów, mimiki, tonu głosu i elementów wpływających na lepsze zrozumienie przekazu. Komunikacja interpersonalna to szkolenie, na którym nabywa się też umiejętność rozpoznawania, analizy i rozwiązywania konfliktów w sposób konstruktywny z zachowaniem równowagi emocjonalnej.
Komunikacja transformująca
Komunikacja transformująca stawia sobie za główny cel generowanie pozytywnych zmian, zarówno w jednostkach, jak i w grupach społecznych czy zawodowych. Można go osiągnąć poprzez odpowiednie wyrażanie swoich myśli, gdyż sposobem, w jaki mówimy i wyrażamy własne myśli kreujemy rzeczywistość, w której się obracamy. Z tego względu nasz kurs z komunikacji transformującej koncentruje się na głębszych aspektach relacji i wzajemnym rozumieniu potrzeb czy aspiracji.
Na szkoleniu nauczysz się konstruktywnego radzenia sobie z konfliktami poprzez budowanie mostów porozumienia. Poznasz również sposoby prowadzące do wspólnego rozwiązywania trudności. Kursy z komunikacji interpersonalnej prowadzimy w całej Polsce. Zapraszamy do współpracy!
Zapisy na szkolenia
Więcej informacji u prowadzącego.
Trening prowadzi Kamilla Motacki certyfikowany trener Transforming Communication™
uprawiony do wydawania certyfikatów
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem komentarza przez formularz zostawienia komentarza. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia komentarza. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Administratorem danych jest Kamilla Motacki. Dane wpisane w formularzu komentarzowym będą przetwarzane w celu przetworzenia komentarza zgodnie z polityką prywatności.