Transforming Communication™ 4 DNI 15-16.05.2025 oraz 20-21.05.2025 Bydgoszcz LIVE – Otwarty. Dla każdego :-)

admin
Transforming Communication™  4 DNI 15-16.05.2025  oraz  20-21.05.2025  Bydgoszcz LIVE – Otwarty. Dla każdego :-)

Kurs komunikacji i nawigacji w świecie

w biznesie i rodzinie

Trening Transforming Communication™

Międzynarodowa CERTYFIKACJA 

Wysoka  jakość

Kłótnie wywołują szkody w biznesie, zwalniają, jeśli nie uniemożliwiają zarabianie pieniędzy, są zródłem największych kosztów, rotacji wśród pracowników, braku współpracy, zatrzymują procesy realizacji zadań, uniemożliwiają wyznaczanie celów i ich realizację i wiele wiele innych.

Czasami to sprawa odkrycia, kto ma problem i dla kogo szukamy rozwiązania. Proste? Tak i nie koniecznie. Okazuje się, że samo ustalenie kto ma problem, może być wyzwaniem.

Ten trening różni się tym od innych, ponieważ przetestujesz na kursie sytuacje i znajdziesz rozwiązania i będziesz mógł/a to zastosować w praktyce po kursie.  To nie jest naukowy trening, nie zestaw rad, i teorii, z tego treningu wyjdziesz z umiejętnościami.

A więc:

  • Masz już dość dokuczania przez dzieci?
  • Radzenia sobie z ich dziwacznymi zachowaniami?
  • Kłótni z twoim współmałżonkiem?
  • Walki ze współpracownikami?
  • Poczucia bycia niezrozumianym
  • Poczucia, że nic nie dociera do drugiej strony?
  • Twoi najbliżsi “nie słyszą” o co ci chodzi?

 

Niezależnie od tego, czy chodzi o dzieci, współmałżonka, byłego partnera, szefa, współpracowników, pracowników, sąsiadów, teściów, często kłótnie krążą w kółko i nigdy nie zostają rozwiązane. I to frustrujące jak cholera, prawda?

Dlaczego to się dzieje?

Dlaczego ludzie, których kochamy i / lub pracujemy są takimi szaleńcami  i są tacy nierozsądni?

I dlaczego naczynia są zawsze nieposprzątane? O MÓJ BOŻE?

 

Istnieją dwa główne powody:

  1. Słowa są “śliskie”
  2. Twój mózg jest podłączony do obrony za wszelką cenę

Słowa są “śliskie” – ich znaczenie gubi się w tłumaczeniu. Słowa są kodem, a ludzie muszą dekodować Twój kod. Mając swoje  uszy i swoje mózgi i swoje doświadczenia.

Nasze mózgi mają na celu obronę przed tygrysami wylatującymi z lasu, lub zombie próbującymi uderzać w nasze drzwi frontowe, lub ludźmi próbującymi zmienić to, kim jesteśmy.

Nawet najlepsze umiejętności rozwiązywania konfliktów na świecie nie zadziałają, gdy twoje serce będzie WALIŁO, a mózg będzie walczył o przetrwanie,  ciało migdałowate będzie odpalone przez emocje (amygdala). Musisz nauczyć się WYŁĄCZYĆ ten przycisk i włączyć inny. MUSISZ uzyskać obniżony puls!

Jaka i gdzie jest różnica?

Szczęśliwe pary słuchają najgłębszych marzeń i życzeń swoich partnerów. Znają marzenia i cele swoich partnerów. W rezultacie wiedzą, że to pogłębia więź i szukają rezultatu, w którym mogą oboje wygrać.

Nieszczęśliwe pary doświadczają walki jako zdarzenia traumatycznego emocjonalnie. Z czasem przestają narzekać lub wyrażać swoje życzenia i cele. To po prostu wydaje się zbyt trudne. Czują się, jakby tam była ściana między Wami i się zamykają.

 

Jeśli w grę wchodzą dzieci, to są one najbystrzejszymi obserwatorami i uczą się od ciebie, świadomie i nieświadomie. Uczą się także, jak to jest wygrywać i przegrywać. Czy chciałbyś, aby wiedzieli, jakie są rozwiązania wygrana- wygrana?  Win – Win?

  • A co, jeśli możesz nauczyć się procesu, aby upewnić się, że będzie się to działo CZĘŚCIEJ ?
  • Co osobiście zyskałbyś, wiedząc, jak będziesz spędzać czas na win- win w domu i w pracy?
  • Czy to byłoby warte 22 godzin twojego czasu?

Wierzę, że te umiejętności mają większy wpływ, w XXI w i, że komunikacja jest ważniejsza, niż jakakolwiek inna umiejętność.

A po ukończeniu kursu jestem pewna, że się ze mną zgodzisz.

Zajrzyj do komentarzy w zakładce Renoma, aby zobaczyć, co inni powiedzieli o kursie.

I pamiętaj jeśli:

  • masz konflikty w pracy?
  • zespół się rozpada?
  • pracownicy nie realizują zleconych zadań?
  • nie można zmobilizować zespołu?
  • kłótnie utrudniają ci codzienne życie?
  • tracisz kontakt z nastolatkiem?
  • dziecko cię nie słucha?
  • kłócisz się o to, co kto powiedział i jak?
  • tracisz pieniądze przez kłótnie i niesnaski?

To można to zmienić

Komunikacji można się nauczyć, jak pisania, to nie jest dar, który ktoś posiada, a ktoś inny nie, to jest umiejetność i kompetencja do nauczenia się, jeśli spotkałeś kogoś z kim się świetnie rozmawia i masz o nim zdanie, ze świetnie się komunikuje, To prawdopodobnie poszedł na kurs i się TEGO nauczył, nie urodził się z tym, TEGo ludzie się uczą !

To, że jesz, nie oznacza, że jesteś świetnym kucharzem, to że mówisz, nie oznacza, że jesteś mówcą.

Tych umiejętności ludzie się uczą, to jest jak przepis na dobre ciasto, a nie na jakiekolwiek, wrzucenie składników które wydaja się, że są w cieście i potem czekanie na to co wyjdzie? Loteria ?

Albo w kółko powtarzanie czynności, rozmów i liczenie, że druga strona Wreszcie zrozumie :-). Jeśli do tej pory “nie zrozumiała” to, to co robisz NIE działa, musisz zmienić sposób, musisz znaleźć w przepisach instrukcję, JAK? Czyli zmienić podejście, znaleźć inny sposób.

To szkolenie uczy jak skutecznie się porozumieć, instrukcja, który działa, a nie powtarzać nie działający schemat. To tak jakbyś starał się wkręcić śrubę w wyrobiony gwint? Robiłbyś to ? , Czy znalazł sposób na rozwiązanie i zmienił sposób działania? Zmieniłabyś.

Komunikacja to umiejętność jakiej ludzie się uczą, jeśli chcą porozumiewać się skutecznie, a nie kręcić się w kółko i wpadać w ciągłą frustrację i poczucie przebywania z “wariatami”, który ich nie rozumieją, albo poczucie bycia jedynym “normalnym”

Zapraszamy na szkolenie umiejętności, 

które uczymy na całym świecie.

 

NLP - co to żartować

24 godziny, które mogą zmienić twoje życie 

Co na kursie?

  • nauczysz się wzbudzania sympatii, która sprzyja budowaniu głębszych relacji oraz wsparcia 
  • nauczysz się budować przychylność dla działań i nastawienia ludzi z którymi współpracujesz 
  • pokażemy ci jak wygaszać spory i rozwiązywać sytuacje  konfliktowe
  • pokażmy, jakie występują problemy z zadaniami i jakie są zadania dotyczące wykonania i rozwiązania problemu
  • nauczysz  jak rozpoznać sytuacje konfliktowe
  • zobaczysz jasno, jakie kompetencje są ci potrzebne
  • poczujesz swoją rolę w różnych sytuacjach

Na tych warsztatach:

  • rozpoznasz 4 grupy sytuacji problemowych i zobaczysz jakie narzędzia komunikacyjne wykorzystuje się w każdej z nich
  • nauczysz się jak rozpoznawać konflikty wartości, potrzeb i poznasz jak rozwiązywać
  • poznasz techniki techniki sprawiedliwości / konfliktów w organizacji, bez stosowania gróźb lub kar 
  • poznasz technikę win – win
  • pokażemy ci w jaki sposób można rozwiązać najbardziej palące różnice zdań
  • zobaczyć dlaczego nie czułeś się zrozumiany do teraz
  • nikt cię nie słucha? Zobaczysz dlaczego i nauczysz się to zmienić
  • masz wrażenie , że mówisz do kogoś jak do ściany?

 

Dla kogo jest warsztat?

  • osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych specyfiki pracy
  • osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacji w znajdywaniu rozwiązań, nastawionych na współpracę oraz generowanie obopólnych korzyści

 

Prowadząca Kamilla Motacki, Coach Master Trener ICI Międzynarodowe Stowarzyszenie Instytutów Coachingu, Master Trener i Fellow Member Trainer  IANLP Międzynarodowe Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego oraz Master Trainer IN NLP  Międzynarodowego Stowarzyszenia NLP, Trener rozwoju osobistego, Członkini Rady Ekspertów „Biznesu na fali”, Trener Workplace Options® United Kingdom, Trener WPO/EAP USA Nowy Jork, Havening Practitioner®

Kształci się w Polsce i na świecie. Doświadczony trener i człowiek, o bardzo bogatych kompetencjach, nadzwyczajnie wrażliwy, wsłuchany w człowieka i rytm świata. Świat widzi,  jako globalny połączony system.  Otwarta, skupiona, wsłuchana, uważna. Człowiek o otwartym sercu. Wierzy w zmianę, wierzy w człowieka i jego humanizm, wierzy w tworzenie świata. Wspieranie ludzi w rozwoju. Nie toleruje kłamstwa i nieuczciwości.

cena : 4.700 zł

cena nie zawiera VAT

Gdzie?   STACJONARNIE Bydgoszcz

Na żywo / na sali 🙂

 

Kurs zakończony międzynarodowy certyfikatem 

 

 

Kontakt

Zadaj nam pytanie